کمدی بشری

06jarmusch-superjumbo_resizeاگه فکر می‌کنی کسی به یادت نیست، فقط سعی کن چند تا از قبض‌هایت را نپردازی تا همه به فکرت بیفتند. (جیم جارموش)


bill-hicks_resizeبچه‌ها از همه با هوش‌ترند. می‌دونین چرا؟ چون تا حالا بچه‌ای را ندیدم که یک شغل تمام‌وقت و چند تا بچه داشته باشه. (بیل هیکس)


GEORGE-CARLIN_262W2_resizeتا حالا دقت کردین هر کسی که از شما تند‌تر رانندگی می‌کنه، دیوونه است… و هر کس از شما یواش‌تر می‌رونه، خرفت و کودنه؟ (جرج کارلین)


ms_JerrySeinfeld09_lr_resizeبر اساس مطالعات، اولین ترس بزرگ بشر، حرف زدن جلوی جماعته. دومین ترس بزرگ بشر هم، مرگه… مرگ دومین ترس بزرگ بشره، متوجه هستید که؟ یعنی اگر یه وقت تشریف بردیم مراسم ختم کسی، ترجیح می‌دهیم توی تابوت باشیم تا جلوی جمعیت عزادار، از مرده صحبت کنیم. (جری ساینفلد)


louis-ck-article_resizeمن وقتی سیر بشم دست از خوردن نمی‌کشم… مراسم غذا هنوز وقتی من سیر شده باشم هم، ادامه پیدا می‌کنه. من موقعی دست از خوردن می‌کشم که از خودم متنفر شده باشم. (لوئی سی کی)


bob-hope-portrait-circa-1949-everett_resizeمن خیلی دوست دارم برم پایتخت زندگی کنم، اونم فقط واسه این که نزدیک پول‌هایی باشم که ازم گرفته‌اند… (باب هوپ)



stevemartinafi_resizeسکس یکی از قشنگ‌ترین، طبیعی‌ترین و وصف‌ناپذیرترین چیز‌هایی است که با پول می‌شه خرید. (استیو مارتین)


140811_CBOX_RobinWilliams84.jpg.CROP.promovar-mediumlarge_resizeاگه خانوم‌ها دنیا رو می‌چرخوندند، دیگه هیچ جنگی نداشتیم… فقط هر 28 روز یک بار، یه سری مذاکرات پر تنش به وجود می‌اومد و اون هم حل می‌شد. (رابین ویلیامز)


richard-pryor_resizeمن به کوکائین معتاد نیستم… فقط کیف می‌کنم اونو بو بکشم. (ریچارد پرایر)





richard-lewis_resizeاز نظر پدر‌بزرگ و مادر‌بزرگ من، زندگی به غذا ختم می‌شد. مثلا می‌گفتم: مامان بزرگ، من اصلا حالم خوش نیست، می‌خوام خودکشی کنم… و او هم با خونسردی می‌گفت: لابد گشنته، یه چیزی بخور! (ریچارد لوئیس)


Robert Bloch_resizeصرف نظر از شهرت خوفناکم، من واقعا صاحب قلب یه پسر‌بچه هستم… و اون رو توی یک ظرف شیشه‌ای روی میز کارم نگه می‌دارم. (رابرت بلاچ)




Chris-Rock-Rolling-Out-8_resizeاگه یه دختری بهت بگه 20 سالشه و قیافه‌اش به 16 ساله‌ها بخوره، حتمی 12 سالشه… اگر یه خانومی بهت بگه 26 سالشه و قیافه‌اش به 26 ساله‌ها بخوره، حتمی نزدیکای چهل سال رو داره. (کریس راک)


richard_pryor_efe2z_resizeهیچ وقت کسی رو ندیدم آرزوی بچگی‌اش این بوده باشه که بزرگ که شد، منتقد بشه! (ریچارد پرایر)



carlin2_resizeاکثر مردم انقدری کار می‌کنند که اخراج نشوند، و انقدری هم حقوق می‌گیرند که دلشان نیاید کارشان را ول کنند. (جرج کارلین)


tim-allen_416x416_resizeآدمیزاد دروغ‌گوست. ما اگر بتونیم، در مورد ”دروغ گفتن“ هم دروغ می‌گوییم. من به ریاضیات معتقدم. جمع دو تا دروغ، می‌تونه حرف راستی از آب در بیاد. (تیم آلن)


BobMonkhouse_resizeهمیشه دوست داشتم مثل پدر‌بزرگم در آرامش بمیرم، همون‌طور که راحت خوابیده‌ام… نه مثل مسافرهای توی ماشینش، در حال جیغ زدن و تقلا کردن! (باب مانکهاوس)


dave-barry_resizeروان‌کاو من بهم گفت بهترین راه برای دستیابی به آرامش درونی، اینه که کاری رو که شروع کردم، تمومش کنم… منم دو تا بسته شکلات و کیک شکلاتی‌ام را تا ته خوردم، الان هم حس بهتری دارم. (دِیو بَری)



bloch-head_resizeرفاقت مثل این می‌ماند که آدم به خودش بشاشد. همه آن را می‌بینند، اما فقط خود آدم گرمای مسرت‌بخش آن را حس می‌کند. (رابرت بلاچ)

پاسخی بگذارید

