عروسی در زنگ تفریح

هیچ‌وقت طبیعت رو به خاطر تلویزیون دیدن ول نکن. کاری که امروز کردی قلب منو شکست. بهت اخطار می‌کنم دیگه این کار رو تکرار نکنی.
ch2_resize


جو، من و ”زک امروز“ با هم عروسی می‌کنیم و تو هم ساقدوش دامادی. دیر نکنی ها! عروسی‌مون موقع زنگ تفریح و ساعت ناهاریه.


وقتی بزرگ شدم می‌خوام یه سگ باشم.
ch5_resize


بابا جون میذاری برم کاراته یاد بگیرم؟ قول میدم نزنمت. اینجوری می‌تونم دزدا رو ناکار کنم و این واسه خودش یه جور تمرین ورزشیه.


مرسی مامان جون که واسه‌ام غذا درست می‌کنی که من نمیرم.


من فرار کردم چون شما فکر کردین من گوزیدم ولی من این کارو نکردم. خیلی بدین.


من خیلی از دستتون عصبانیم و امروز و فردا رو باهاتون قهرم.
پی‌نوشت: کل روز رو میگم
پی‌نوشت: هنوز هم دوستتون دارم ولی.


معلمم مجبورم کرد اینو برات بنویسم و بهت بگم که متاسفم که متاسف نبودم چون باید متاسف می‌بودم ولی خب نیستم دیگه.


صبح به خیر. می‌بینم اونایی که می‌خواستن منو تو خواب بکشند نقشه‌شون شکست خورده…


پری دندونی عزیز، من اشتباهی دندونم رو انداختم تو دستشویی. میشه جاش این مُژه رو قبول کنی ازم؟
ch10


بابت هیچ چی معذرت می‌خوام.
ch4_resize
وقتی هشت سالم بود سگ همسایه مدام می‌اومد تو حیاط ما می‌رید… منم یه بار رفتم توی حیاطشون ریدم.


من یه دوست پیدا کردم به اسم سارا. ما با هم دوست شدیم چون با لگد زدم تو صورتش و بعدش ازش معذرت خواستم.


ورود برای افراد زیر ممنوعه :مامان و بابا و باگ. اگر خواستین بیایین تو باید دو هزار تومن از زیر در سُر بدید بیاد داخل، بعدش اجازه دارید بیایید تو اتاق.


بابا، مامان، من خیلی دوستتون دارم ولی نمی‌ذارم موهامو کوتاه کنین چون موهامو خیلی دوست دارم. اگه موهامو کوتاه کنین یعنی انقدر منو دوست ندارین که یه بار هم شده چیزی رو که من میخوام انجام بدین. اینم قلبمه و اینم دو تا سطل از اشکامه.
ch6_resize
والری عزیز، میشه گورتو از زندگی‌ام گم کنی؟
ch7_resize
آرزو می‌کنم کلی کادو واسه کریسمس بگیری و تعطیلات بهت خوش بگذره… راستی خیلی هم تپلی.
ch8_resize
خانوم مک ماهون، شما معلم خیلی خوبی هستین ولی نه بهترین معلمی که داشتم.


امروز میخوام ”آنی“ رو دنبال کنم و ماچش کنم. فکر کنم از ماچ کردنش هم خوشم بیاد.


بابا جون چرا میخوای گیاه‌خوار بشی؟ اگه مامان مجبورت می‌کنه، نمی‌خواد به حرف اون گوش بدی اون که رئیس تو نیست.


اگه بگی اتاقمو تمیز کنم دیگه دوستت ندارم.


”پری دندونی“ِ عزیز، من چند روز پیش یکی از دندونام افتاد. امروز هم یکی دیگه از دندونامو موقع پیتزا خوردن افتاد. تو بهم یه دلار بدهکاری. نمی‌خوام بهت سخت بگیرم ولی به پولش احتیاج دارم.


بابا نوئل عزیز،
به نفعته امسال دیگه اسب کوچولوی منو برام بیاری وگرنه برات بد میشه.
ch9_resize
خداجون!
شاید اگه هابیل و قابیل هر کدوم یه اتاق برای خودشون داشتن این‌قدر از هم بدشون نمی‌اومد. واسه من و داداشم که این جوریه.


این قصه اسمش هست: ”من نمی‌ترسم“
یه پسری بود که یه شب کابوس دید و از اون به بعد به خوبی و خوشی زندگی کرد.


”کتابخونه‌“ی عزیز، من پول تو جیبی‌ام رو میدم که بسته نشی. من 6 سالمه. اینم 11 دلار من.


مامان و بابای عزیز، به خودتون زحمت ندین که واسه من غذا درست کنین زیاد گشنه‌ام نیست (از طرف غمگین‌ترین آدم دنیا)


سلام دایی جون، تولدت مبارک. من خیلی دوستت دارم دایی جون. تا حالا اسم شیطون به گوشت خورده؟ اون آدما رو وادار می‌کنه کارهای بد انجام بدهند.


روز خوبی داشته باشی عزیزم، دوستت دارم، مامان
– نمیخوام!
ch3_resize
اگه پسورد براش بذاری زندگیت رو جهنم می‌کنم!


خدا جون ممنون که دایناسورها رو از بین بردی، چون واسه ما خونه زندگی باقی نمیذاشتن… کار درستی انجام دادی.


دستور معجون برای برآورده شدن آرزو‌ها:
موی گربه
موی سگ
ماست
کاغذ ریز شده
خیار خرد شده
اینا رو با هم خوب مخلوط کنین، بمالین سرتون، حواستون رو جمع کنین و خوب به چیزی که می‌خوایین فکر کنید. تمومه.


یک سلول گیاهی کشیده و قسمت‌های مهم آن را نام‌گذاری کنید:
ch1_resize


اگه نامرئی بودم، می‌رفتم ببینم داداشم چی کار می‌کنه. اگه کار بدی می‌کرد به مامانم میگم. بعدش هم دوباره این کارو می‌کردم. من خیلی دوست دارم چغلی داداشم رو بکنم.


خانم معلم عزیز، شنیدم امروز حالتون خوش نیست. بهتون میگم چیکار کنین. برید دستشویی. من وقتی صبح‌ها پا میشم و حالم خوش نیست میرم دستشویی پی پی می‌کنم و حالم بهتر میشه. حتما امتحان کنین حالتون خیلی بهتر میشه بعدش. شوخی نمی‌کنم.

اشتباهات نگارشی و زبانی این یادداشت‌ها تا جایی که به لحن کودکانه‌ی آن‌ها آسیبی وارد نشود، تصحیح شده است.

پاسخی بگذارید

