در لحظه‌ی اعدام…

به من بگین، وقتی سرم از تنم جدا شد، هنوز می‌تونم چیزی بشنفم؟ ولو برای یک لحظه؟ می‌تونم بشنفم خون چه جوری از بیخ گردنم فواره می‌زنه؟ چه پایان لذت‌بخشیه برای همه لذت‌ها!
پیتر کورتن (خون‌آشام دوسلدورف)(اعدام با گیوتین به سال 1931)

برید به درک!
جان وین گیسی (دلقک قاتل)(اعدام با تزریق کشنده به سال 1994)
1


فقط می‌خوام بگم من پوستم از همه کلفت‌تره، درست روز استقلال، ششم ژوئن با مسیح برمی‌گردم! مثل توی فیلما، با کشتی نجات، من بر می‌گردم!
آیلین وورناس (قاتل – اعدام با تزریق کشنده به سال 2002)
2

واسه روزنومه‌هاتون تیتر خوبی می‌شه ها: فرنچ فرایز! (سیب‌زمینی سرخ کرده)
جیمز فرنچ (قاتل – اعدام با صندلی الکتریکی به سال 1966)

چه یه پادشاه باشی، چه یه خانه به دوش، آخر سر باید با حضرت عزرائیل رو در رو بشی…
رابرت آلتون هریس (قاتل – اعدام در اتاقک گاز به سال 1992)

من از این اسپاگتی قوطی‌ای‌ها نخوردم که، من اسپاگتی خورده‌ام… می‌خوام همه اینو بدونند!
تامس جی. گراسو (قاتل – اعدام با تزریق کشنده به سال 1995)

همه‌تون رو بخشیدم!
مانوئل پینا بابیت (اعدام با تزریق کشنده به سال 1999)

آدم خوبا همیشه خیلی مطمئنند که حق با اون‌هاست!
باربارا گراهام (اعدام با اتاقک گاز به سال 1951)

این هم از زندگی
ادوارد کلی (اعدام با طناب دار به سال 1880)
3

چیزی ندارم بگم
آملیا دایر (قاتل کودکان، اعدام با طناب دار به سال 1896)
4

توصیه می‌کنم اگه خواستین کاری خلاف قانون انجام بدین، اولش برید یک جای خلوتی و خوب با خودتون فکر کنید.
ویلیام بونین (قاتل بزرگراه)(اعدام با تزریق کشنده به سال 1996)

صدای رادیو رو زیاد کنید، منم بی سر و صدا مرخص میشم!
پیتر مانوئل (هیولای برکشاو)(اعدام با طناب دار به سال 1958)

آقایان، آخرین سفارش من به شما اینه: رویتان را برگردانید… این صحنۀ قشنگی برای دیدن نیست!
دکتر مارسل پتیو (اعدام با گیوتین به سال 1946)
5

بر من نور رستگاری بتابانید!
گری بوریس (اعدام با تزریق کشنده به سال 1997)

امروز روز خوبی برای مردنه، همگی شما رو می‌بخشم، امیدوارم خدا هم شما رو ببخشه.
ماریو بنجامین مورفی (اعدام با تزریق کشنده به سال 1997)

من چند ولگرد و مجهول الهویه را کشتم، شما به‌خاطر آن‌ها مرا می‌کشید؟
اصغر (بروجردی) قاتل (اعدام توسط طناب دار به سال 1934)

مهر من را به دوستان و خانواده‌ام برسانید.
تِد باندی (اعدام با صندلی الکتریکی به سال 1981)

من ارباب سرنوشتم هستم، من ناخدای روحم هستم
تیموتی مک وی (تروریست، اعدام با تزریق کشنده به سال 2001)
6

خب، آقایون، شما به زودی شاهد یک سیب پخته خواهید بود
جورج اپل (قاتل، اعدام به وسیلۀ صندلی الکتریکی به سال 1928)
7

ترجیح می‌دادم امروز می‌رفتم ماهی‌گیری
جیمی گلس (قاتل، اعدام با صندلی الکتریکی به سال 1987)

مجازات سرمایه یعنی این که کسی رو که سرمایه‌ای نداره، مجازات کنی
جان اسپنکلینک (قاتل، اعدام شده در سال 1979، فلوریدا)

برایم یک جلیقه‌ی ضد گلوله بیارید
جیمز و. راجرز (اعدام توسط جوخۀ آتش به سال 1960)

پاسخی بگذارید

